Domyślny tytuł

Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Menadżer windykacji – Lider Zespołu

3 października 2016 - 4 października 2016

Szkolenie MENADŻER WINDYKACJI (Lider Zespołu) skierowane jest do wszystkich osób, które zarządzają ludźmi w obszarach kontroli, monitoringu i dochodzenia należności.

W trakcie dwóch dni doskonalimy umiejętności menadżerskie w obszarze windykacji.

TERMIN: 2 DNI – 3 do 4 października 2016, godz. 09:00 do 16:00

Trener realizujący projekt: Marta Marcinek – Bartosik
Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Certyfikowany Trener i Coach Akademii Kompetencji Trenerskich w Opolu. Zawodowo związana m.in. z Toyota Boshoku Corporation. Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń dla Pracowników rożnych pionów operacyjnych z zakresu Lean Manufacturing oraz Lean Management. Specjalizuje się przede wszystkim w Tbway, Toyota Business Practices, Coachingu Menedżerskim, Metodyce Zarządzania Czasem, Komunikacji Personalnej oraz Negocjacjach z Kluczowymi Klientami.

ZAGADNIENIA

1. Efektywne prowadzenie spotkań
Uczestnicy zostaną zapoznani z kluczowymi umiejętnościami, które są wykorzystywane podczas prowadzenia profesjonalnych spotkań. Ponadto posiądą wiedzę w zakresie: radzenia sobie ze stresem, trudnych uczestników spotkania oraz tworzenia atmosfery wzajemnej akceptacji i budowania dobrych relacji.

2. Budowanie zaufania
W tym module Uczestnicy dowiedzą się jak budować zaufanie, jakich metod używać, aby nawiązana relacja była długotrwała, efektywna oraz wspierała cele biznesowe.

3. Zarządzanie emocjami
Na tym etapie grupa szkoleniowa zapozna się z definicją emocji. Pozna techniki zarządzania emocjami oraz metody rozpoznawania emocji własnych i innych.

4. Zarządzanie zespołem windykacyjnym
W trakcie tego panelu Uczestnicy poznają podstawowe umiejętności zarządzania zespołem windykacyjnym. Posiądą wiedzę w zakresie delegowania zadań, zarządzania czasem jak również zapoznają się z metodami inspirowania oraz angażowania pracowników we wspólne cele.

5. Coaching windykacyjny
Uczestnicy dowiedzą się, czym jest i czym nie jest coaching windykacyjny. Poznają także kluczowe umiejętności, które są niezbędne w procesie coachingu.

6. Feedback
Celem tego panelu jest zapoznanie Uczestników z definicją feedback- u.
Osoby biorące udział w szkoleniu dowiedzą się również, na czym polega i czemu służy konstruktywna informacja zwrotna oraz w jaki sposób może rozwijać pracowników poprzez właściwe korygowanie ich zachowań.

7. Asertywność w pracy menadżera
Uczestnicy szkolenia poznają pojęcie asertywności, dowiedzą się, jakich metod używać, aby asertywność przyniosła pożądane efekty w pracy menadżera. Ponadto celem tego panelu jest nabycie umiejętności asertywnej komunikacji w relacji podwładny – przełożony.

8. Motywacja
W tej części Uczestnicy otrzymają praktyczne informacje oraz narzędzia dotyczące motywacji. Dowiedzą się, w jaki sposób motywować pracowników przez codzienne czynności oraz na czym polega zewnętrzna i wewnętrzna motywacja w strukturach organizacji.

Koszt inwestycji: 1.150 zł + 23% VAT za 2 dni szkoleniowe
Koszt zawiera:
– uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu
– materiały szkoleniowe
– catering
– lunch
– certyfikat ukończenia szkolenia.

Na zgłoszenia oczekują koordynatorzy ds. szkoleń:

Anna Skopowska
email: a.skopowska@ckwflow.pl
Michał Woliński
email: m.wolinski@ckwflow.pl

pod nr telefonu 22 354 69 69

Zapraszamy do kontaktu!

Szczegóły

Start:
3 października 2016
Koniec:
4 października 2016

Organizator

CKW Flow
Telefon:
22 354 69 69
Email:
kontakt@ckwflow.pl

Miejsce

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
AL. JEROZOLIMSKIE 181
Warszawa, Polska
+ Google Map
Telefon:
22 354 69 69
Strona internetowa:
https://www.adgarconference.pl/dla-uczestnikow/