Domyślny tytuł

Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

NEGOCJACJE WINDYKACYJNE – Intensywne Warsztaty

Październik 17 - Październik 18

negocjacje windykacyjneLokalizacja warsztatów: WARSZAWA

Warsztat jest połączeniem wszystkich naszych doświadczeń na polu negocjacji z dłużnikami.
Dwudniowe warsztaty zawierają najskuteczniejsze narzędzia negocjacyjne oparte na perswazji, które intensywnie ćwiczymy na gruncie norm prawnych regulujących proces dochodzenia należności.
Warsztaty prowadzone są bezpośrednio przez Piotra Skopowskiego – pomysłodawcę i CEO CKW Flow, czołowego w Polsce trenera windykacji.

Warsztat realizowany jest z wykorzystaniem metodologii FLOW GAME CENTER.

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się:

  1. Jakie są zaawansowane narzędzia i strategie wpływania na procesy myślowe dłużników.
  2. Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i strategie negocjacji windykacyjnych.
  3. Jak panować nad własnymi emocjami.
  4. W jaki sposób uspokajać emocje dłużników.
  5. Które ze zwrotów należy uznać za sabotujące negocjacje.
  6. Co zrobić, aby zminimalizować konfabulację i kłamstwa ze strony dłużników.
  7. Jakie są gry i wymówki dłużników oraz jak na nie odpowiadać.
  8. Jakie są sankcje związane z nieregulowaniem zobowiązań i jak je skutecznie komunikować.
  9. Jak sprawić, aby dłużnik sam uznał, że należy spłacić należności.

TERMIN: 2 DNI – 17 – 18 października 2018, godz. 09:00 do 16:00

Warsztaty odpowiedzą na następujące pytania:

  • Szkolenie otwarte
Expand All | Collapse All
  • 1. Dlaczego dłużnicy unikają odpowiedzialności i zachowują się często nieracjonalnie?
     

    Analiza transakcyjna Erica Berne’a .
    Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się jak
    określone wypowiedzi wpływają na emocje rozmówców.

  • 2. Co zrobić jak dłużnik reaguje w sposób nerwowy, lub jak ja się zaczynam denerwować?
     

    Zarządzanie emocjami w kontakcie windykacyjnym.
    Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować perswazję.
    Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.

    Warsztat definiujący typologię dłużników oraz definiujący najwłaściwsze kontrargumenty na wymówki i taktyki stosowane przez dłużników w trakcie negocjacji windykacyjnych.Ta część szkolenia zbudowana jest z warsztatu opartego na grach, ćwiczeniach i symulacjach negocjacji, a każdy z uczestników będzie miał okazję samodzielnie zweryfikować mechanizmy psychologiczne funkcjonujące na płaszczyźnie wierzyciel-dłużnik.

  • 3. Czy są jakieś zwroty, na które muszą zwracać szczególną uwagę?
     

    Zwroty perswazyjne, oraz zwroty, których należy unikać.
    Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy
    emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które
    sabotują nasze działania.

     

  • 4. Dłużnicy często mają podobne taktyki, jak najlepiej odpowiadać na ich zagrania?
     

    Najczęstsze gry dłużników – jak na nie odpowiadać.
    Negocjatorzy wraz z trenerem wypracują zestaw najlepszych narzędzi negocjacyjnych,
    które będą odpowiedzią na gry dłużników. Zagadnienie to integruje wszystkie poznane
    wcześniej metody i tworzy na ich podstawie użyteczne strategie negocjacyjne.

     

  • 5. Jak powinny wyglądać rozmowy z dłużnikiem, czy są jakieś algorytmy rozmowy?
     

    Struktura rozmowy windykacyjnej.
    Panel, w którym poprzez ćwiczenia i symulacje, uczestnicy weryfikują nowe narzędzia i strategie oraz budują standardy negocjacyjne do wykorzystania w swoich rozmowach z dłużnikami.

     

  • 6. Jakie są struktury językowe, które dają najsilniejszy efekt perswazyjny?
     

    Perswazyjne struktury językowe.
    Uczestnicy szkolenia wspólnie zdefiniują najbardziej perswazyjne struktury lingwistyczne i przećwiczą
    w praktyce umiejętności posługiwania się nimi. Zagadnienie to podsumowuje wiedzę i kompetencje
    uczestników i systematyzuje nabyte już umiejętności negocjacyjne.

     

  • 7. Jak za pomocą kilku pytań zmienić przekonania dłużnika?
     

    Meta model języka.
    Zapoznanie się z takimi elementami meta modelu jak: usuwanie, generalizowanie i zniekształcanie.
    Meta model pomaga w zmianie przekonań, a umiejętność zmiany przekonań często bywa kluczem
    do porozumienia się z dłużnikiem.

     

  • 8. Dlaczego tak często wydaje mi się, że dłużnicy w ogóle mnie nie rozumieją?
     

    Systemy reprezentacji.
    Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania
    odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów
    myślowych i emocjonalnych dłużników.

     

  • 9. Jak porozmawiać z dłużnikiem, aby to on sam stwierdził, że sam chce wpłacić?
     

    Umysł świadomy – umysł nieświadomy.
    Uczestnicy dowiedzą się na czym polega mechanizm komunikacji z częścią nieświadomą umysłu
    dłużnika przy wykorzystaniu m.in.: zaprzeczeń, implikacji, presupozycji, łączników, kasowników,
    trybu warunkowego, cytatów, anegdot, metafor, maskowania itd….

     

  • 10. Czy dłużnik nie zauważy, że ja używam w rozmowie struktur perswazyjnych?
     

    Piętrzenie i maskowanie komunikatów perswazyjnych.
    Podsumowanie umiejętności stosowania implikacji, presupozycji, kasowników i pozostałych
    perswazyjnych struktur językowych wraz z wypracowaniem metody piętrzenia, która pozwala łatwiej
    oddziaływać na nieświadomą część umysłu odbiorcy komunikatów. Przećwiczenie najlepszych metod
    maskowania perswazji.

     

Kliknij i zapoznaj się z referencjami.

Piotr SkopowskiKoszt inwestycji: 990 zł + 23% VAT za 2 dni szkoleniowe
Koszt zawiera:
– uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu
– materiały szkoleniowe
– catering
– lunch
– certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Na zgłoszenia oczekujemy pod adresem:

kontakt@ckwflow.pl 

lub pod nr telefonu 22 354 69 69

Zapraszamy do kontaktu!

Wybrane firmy, które skorzystały z naszych szkoleń:

 

Szczegóły

Start:
Październik 17
Koniec:
Październik 18

Miejsce

Centrum Żoliborz
Pl. Inwalidów 10
Warszawa, 01-552 Polska
Strona internetowa:
https://centrumzoliborz.pl/

Organizator

CKW Flow
Telefon:
22 354 69 69
Email:
kontakt@ckwflow.pl