Domyślny tytuł

Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

NEGOCJACJE WINDYKACYJNE – Intensywny Warsztat

Maj 11 - Maj 12

Wydarzenie Nawigacja

negocjacje windykacyjneLokalizacja warsztatów: WARSZAWA
Warsztat jest połączeniem wszystkich naszych doświadczeń na polu negocjacji z dłużnikami. Przez ostatnie lata realizowaliśmy projekty szkoleniowe z tego obszaru dla różnych branż i środowisk, zarówno w relacjach z konsumentami (b2c), jak również w przestrzeni należności gospodarczych (b2b). Dwudniowy warsztat zawiera wszystkie najskuteczniejsze narzędzia negocjacyjne oparte na perswazji, które intensywnie ćwiczymy na gruncie norm prawnych regulujących proces dochodzenia należności.
Warsztat prowadzony jest bezpośrednio przez Piotra Skopowskiego – pomysłodawcę i CEO CKW Flow, czołowego w Polsce trenera windykacji.

UczNegocjacje Windykacyjneestnicy warsztatu dowiedzą się:
– jakie są zaawansowane narzędzia i strategie wpływania na procesy myślowe dłużników,
– jakie są najskuteczniejsze narzędzia i strategie negocjacji windykacyjnych,
– jak panować nad własnymi emocjami,
– w jaki sposób uspokajać emocje dłużników,
– które ze zwrotów należy uznać za sabotujące negocjacje,
– co zrobić, aby zminimalizować konfabulację i kłamstwa ze strony dłużników,
– jakie są gry i wymówki dłużników oraz jak na nie odpowiadać,
– jakie są sankcje związane z nieregulowaniem zobowiązań i jak je skutecznie komunikować.
– jak sprawić, aby dłużnik sam uznał, że należy spłacić należności,

Uczestnicy warsztatu nauczą się i przećwiczą zaawansowane narzędzia, techniki i strategie związane z negocjacjami i perswazją.
Wszystkie poruszane zagadnienia wynikają z prawie dwudziestoletniej praktyki windykacyjnej trenera i przedstawiane są na gruncie aktualnych norm i regulacji prawnych związanych z dochodzeniem należności.

TERMIN: 2 DNI – 11 do 12 maja 2017, godz. 09:00 do 16:00

    1. Dlaczego dłużnicy unikają odpowiedzialności i zachowują się często nieracjonalnie?
      Analiza transakcyjna Erica Berne’a .
      Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się jak
      określone wypowiedzi wpływają na emocje rozmówców.
    2. A co zrobić jak dłużnik reaguje w sposób nerwowy, lub jak ja się zaczynam denerwować?
      Zarządzanie emocjami w kontakcie windykacyjnym.
      Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować perswazję. Uczestnicy szkolenia
      dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.Warsztat definiujący typologię dłużników oraz definiujący najwłaściwsze kontrargumenty na wymówki i taktyki stosowane przez dłużników w trakcie negocjacji windykacyjnych.
      Ta część szkolenia zbudowana jest z warsztatu opartego na grach, ćwiczeniach i symulacjach negocjacji, a każdy z uczestników będzie miał okazję samodzielnie zweryfikować mechanizmy psychologiczne funkcjonujące na płaszczyźnie wierzyciel-dłużnik.
    3. Czy są jakieś zwroty, na które muszą zwracać szczególną uwagę?
      Zwroty perswazyjne, oraz zwroty, których należy unikać.
      Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy
      emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które
      sabotują nasze działania.
    4. Dłużnicy często mają podobne taktyki, jak najlepiej odpowiadać na ich zagrania?
      Najczęstsze gry dłużników – jak na nie odpowiadać.
      Negocjatorzy wraz z trenerem wypracują zestaw najlepszych narzędzi negocjacyjnych,
      które będą odpowiedzią na gry dłużników. Zagadnienie to integruje wszystkie poznane
      wcześniej metody i tworzy na ich podstawie użyteczne strategie negocjacyjne.
    5. Jak powinny wyglądać rozmowy z dłużnikiem, aby można było stwierdzić, że
      utrzymują najwyższe możliwe standardy?
      Struktura rozmowy windykacyjnej.
      Panel, w którym poprzez ćwiczenia i symulacje, uczestnicy weryfikują nowe narzędzia i strategie oraz budują standardy negocjacyjne do wykorzystania w swoich rozmowach z dłużnikami.
    6. Jakie są struktury językowe, które dają najsilniejszy efekt perswazyjny?
      Perswazyjne struktury językowe.
      Uczestnicy szkolenia wspólnie zdefiniują najbardziej perswazyjne struktury lingwistyczne i przećwiczą
      w praktyce umiejętności posługiwania się nimi. Zagadnienie to podsumowuje wiedzę i kompetencje
      uczestników i systematyzuje nabyte już umiejętności negocjacyjne.
    7. Jak za pomocą kilku pytań zmienić przekonania dłużnika?
      Meta model języka.
      Zapoznanie się z takimi elementami meta modelu jak: usuwanie, generalizowanie i zniekształcanie.
      Meta model pomaga w zmianie przekonań, a umiejętność zmiany przekonań często bywa kluczem
      do porozumienia się z dłużnikiem.
    8. Dlaczego tak często wydaje mi się, że dłużnicy w ogóle mnie nie rozumieją?
      Systemy reprezentacji.
      Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania
      odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów
      myślowych i emocjonalnych dłużników.
    9. Jak porozmawiać z dłużnikiem, aby to on sam stwierdził, że współpraca z nami jest
      dla niego jedynym rozwiązaniem?
      Umysł świadomy – umysł nieświadomy.
      Uczestnicy dowiedzą się na czym polega mechanizm komunikacji z częścią nieświadomą umysłu
      dłużnika przy wykorzystaniu m.in.: zaprzeczeń, implikacji, presupozycji, łączników, kasowników,
      trybu warunkowego, cytatów, anegdot, metafor, maskowania itd….
    10. Czy dłużnik nie zauważy, że ja używam tych narzędzi perswazyjnych?
      Piętrzenie i maskowanie komunikatów perswazyjnych.
      Podsumowanie umiejętności stosowania implikacji, presupozycji, kasowników i pozostałych
      perswazyjnych struktur językowych wraz z wypracowaniem metody piętrzenia, która pozwala łatwiej
      oddziaływać na nieświadomą część umysłu odbiorcy komunikatów. Przećwiczenie najlepszych metod
      maskowania perswazji.
    11. Jakie są najważniejsze normy prawa cywilnego i karnego, które mogę wykorzystać w negocjacjach z dłużnikiem?
      Aspekty prawne windykacji w ujęciu praktycznym
      Omówimy w sposób praktyczny najważniejsze normy prawa cywilnego i karnego, które regulują proces dochodzenia należności lub wspomagają negocjacje z dłużnikami. Przećwiczymy w jaki sposób komunikować sankcje prawne.

piotrKoszt inwestycji: 990 zł + 23% VAT za 2 dni szkoleniowe
Koszt zawiera:
– uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu
– materiały szkoleniowe
– catering
– lunch
– certyfikat ukończenia szkolenia.

 

 

 

Na zgłoszenia oczekuje

Anna Skopowska
email: a.skopowska@ckwflow.pl

lub pod nr telefonu 22 354 69 69

Zapraszamy do kontaktu!

Szczegóły

Start:
Maj 11
Koniec:
Maj 12

Miejsce

Warszawa
Polska

Organizator

CKW Flow
Telefon:
22 354 69 69
Email:
kontakt@ckwflow.pl