Lokalizacja warsztatów: WARSZAWA
Warsztat jest połączeniem wszystkich naszych doświadczeń na polu negocjacji z dłużnikami.
Dwudniowe warsztaty zawierają najskuteczniejsze narzędzia negocjacyjne oparte na perswazji, które intensywnie ćwiczymy na gruncie norm prawnych regulujących proces dochodzenia należności.
Warsztaty prowadzone są bezpośrednio przez Piotra Skopowskiego – pomysłodawcę i CEO CKW Flow, czołowego w Polsce trenera windykacji.
Warsztat realizowany jest z wykorzystaniem metodologii FLOW GAME CENTER.
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się:
- Jakie są zaawansowane narzędzia i strategie wpływania na procesy myślowe dłużników.
- Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i strategie negocjacji windykacyjnych.
- Jak panować nad własnymi emocjami.
- W jaki sposób uspokajać emocje dłużników.
- Które ze zwrotów należy uznać za sabotujące negocjacje.
- Co zrobić, aby zminimalizować konfabulację i kłamstwa ze strony dłużników.
- Jakie są gry i wymówki dłużników oraz jak na nie odpowiadać.
- Jakie są sankcje związane z nieregulowaniem zobowiązań i jak je skutecznie komunikować.
- Jak sprawić, aby dłużnik sam uznał, że należy spłacić należności.
TERMIN: 2 DNI – 17 – 18 czerwca 2019, godz. 09:00 do 16:00
Warsztaty odpowiedzą na następujące pytania:
Expand All
|
Collapse All
1. Dlaczego dłużnicy unikają odpowiedzialności i zachowują się często nieracjonalnie?
Analiza transakcyjna Erica Berne’a .
Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się jak
określone wypowiedzi wpływają na emocje rozmówców.
2. Co zrobić jak dłużnik reaguje w sposób nerwowy, lub jak ja się zaczynam denerwować?
Zarządzanie emocjami w kontakcie windykacyjnym.
Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować perswazję.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.
Warsztat definiujący typologię dłużników oraz definiujący najwłaściwsze kontrargumenty na wymówki i taktyki stosowane przez dłużników w trakcie negocjacji windykacyjnych.Ta część szkolenia zbudowana jest z warsztatu opartego na grach, ćwiczeniach i symulacjach negocjacji, a każdy z uczestników będzie miał okazję samodzielnie zweryfikować mechanizmy psychologiczne funkcjonujące na płaszczyźnie wierzyciel-dłużnik.
3. Czy są jakieś zwroty, na które muszą zwracać szczególną uwagę?
Zwroty perswazyjne, oraz zwroty, których należy unikać.
Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy
emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które
sabotują nasze działania.
4. Dłużnicy często mają podobne taktyki, jak najlepiej odpowiadać na ich zagrania?
Najczęstsze gry dłużników – jak na nie odpowiadać.
Negocjatorzy wraz z trenerem wypracują zestaw najlepszych narzędzi negocjacyjnych,
które będą odpowiedzią na gry dłużników. Zagadnienie to integruje wszystkie poznane
wcześniej metody i tworzy na ich podstawie użyteczne strategie negocjacyjne.
5. Jak powinny wyglądać rozmowy z dłużnikiem, czy są jakieś algorytmy rozmowy?
Struktura rozmowy windykacyjnej.
Panel, w którym poprzez ćwiczenia i symulacje, uczestnicy weryfikują nowe narzędzia i strategie oraz budują standardy negocjacyjne do wykorzystania w swoich rozmowach z dłużnikami.
6. Jakie są struktury językowe, które dają najsilniejszy efekt perswazyjny?
Perswazyjne struktury językowe.
Uczestnicy szkolenia wspólnie zdefiniują najbardziej perswazyjne struktury lingwistyczne i przećwiczą
w praktyce umiejętności posługiwania się nimi. Zagadnienie to podsumowuje wiedzę i kompetencje
uczestników i systematyzuje nabyte już umiejętności negocjacyjne.
7. Jak za pomocą kilku pytań zmienić przekonania dłużnika?
Meta model języka.
Zapoznanie się z takimi elementami meta modelu jak: usuwanie, generalizowanie i zniekształcanie.
Meta model pomaga w zmianie przekonań, a umiejętność zmiany przekonań często bywa kluczem
do porozumienia się z dłużnikiem.
8. Dlaczego tak często wydaje mi się, że dłużnicy w ogóle mnie nie rozumieją?
Systemy reprezentacji.
Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania
odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów
myślowych i emocjonalnych dłużników.
9. Jak porozmawiać z dłużnikiem, aby to on sam stwierdził, że sam chce wpłacić?
Umysł świadomy – umysł nieświadomy.
Uczestnicy dowiedzą się na czym polega mechanizm komunikacji z częścią nieświadomą umysłu
dłużnika przy wykorzystaniu m.in.: zaprzeczeń, implikacji, presupozycji, łączników, kasowników,
trybu warunkowego, cytatów, anegdot, metafor, maskowania itd….
10. Czy dłużnik nie zauważy, że ja używam w rozmowie struktur perswazyjnych?
Piętrzenie i maskowanie komunikatów perswazyjnych.
Podsumowanie umiejętności stosowania implikacji, presupozycji, kasowników i pozostałych
perswazyjnych struktur językowych wraz z wypracowaniem metody piętrzenia, która pozwala łatwiej
oddziaływać na nieświadomą część umysłu odbiorcy komunikatów. Przećwiczenie najlepszych metod
maskowania perswazji.
Kliknij i zapoznaj się z referencjami.
Koszt inwestycji: 990 zł + 23% VAT za 2 dni szkoleniowe
Koszt zawiera:
– uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu
– materiały szkoleniowe
– catering
– lunch
– certyfikat ukończenia szkolenia.
Na zgłoszenia oczekujemy pod adresem:
kontakt@ckwflow.pl
lub pod nr telefonu 22 354 69 69
Zapraszamy do kontaktu!
Wybrane firmy, które skorzystały z naszych szkoleń: